F.A.Q.
Yleisimmät askarruttavat kysymykset


Valitse aihepiiri, josta haluat tietää:


Assistentit



Mitä MyAgent tekee?


MyAgent on sinun tai tiimisi henkilökohtainen assistentti/etätyöntekijä, joka hoitaa juoksevia tehtäviä etätyönä, jolloin sinä voit paremmin keskittyä oleellisiin asioihin työssäsi. Tarpeidesi mukaan valitsemme sinulle sopivan tai sopivat työntekijät.

Keitä MyAgentin työntekijät ovat?


Työntekijämme ovat suomalaisia huolellisia ja luotettavia moniosaajia, jotka on valittu tarkan valintaprosessin ja haastattelun jälkeen. Usein he ovat korkeakouluopiskelijoita tai vasta tutkintonsa suorittaneita. Kaikki työntekijämme käyvät lisäksi läpi MyAgentin alkukoulutuksen, jotta he voivat tarjota sinulle mahdollisimman laadukasta palvelua.


Missä MyAgentin työntekijät työskentelevät?


Työntekijämme työskentelevät useimmiten etänä kotoaan käsin, jossa heillä on käytettävissään työskentelyn vaatimat työvälineet ja työrauha. Heidän tärkeimmät työkalunsa ovat kannettava tietokone ja älypuhelin, jotka kulkevat aina mukana.

Minkälaisia työtehtäviä voin ulkoistaa?


MyAgent mukautuu sinun työhösi ja tarpeisiisi. Voit valita palveluja kolmesta eri tuoteryhmästä: Assistenttipalvelut, Back-Office -palvelut ja Asiakasrajapinta.


Mitkä ovat työajat?


MyAgentin työntekijät on tavoitettavissa klo 09-17 välillä jokaisena arkipäivänä. He voivat hoitaa kiireettömämpiä asioita myös työajan ulkopuolella. Työajoissa on joustavuutta. Voit jättää esimerkiksi sähköpostin välityksellä työtehtäviä vuorokauden ajasta riippumatta ja hän käsittelee tehtävän viimeistään työajan alkaessa.


Työskenteleekö MyAgent juhlapyhinä?


Työntekijämme työskentelevät kaikkina arkipäivinä virallisia juhlapyhiä lukuunottamatta.

Juhlapyhät 2016:

  • 1.1. Uudenvuodenpäivä (pe)
  • 6.1. Loppiainen (ke)
  • 25.3. Pitkäperjantai (pe)
  • 28.3. Toinen pääsiäispäivä (ma)
  • 5.5. Helatorstai (to)
  • 24.6. Juhannusaatto (pe)
  • 6.12. Suomen Itsenäisyyspäivä (ti)

Voiko työntekijä suorittaa ostoksia puolestani?


Kyllä. MyAgentin työntekijäsi voi tehdä mitä tahansa online-ostoja puolestasi, kun itse olet ensin tallettanut rahaa ostostilillemme. Voit antaa hänelle pääsyn omalle tilillesi esim. verkkokauppoihin. Työntekijä käyttää salasanan suojauspalvelua LastPassia tehdessään tilauksia puolestasi, jolloin salasanat ja tunnukset pysyvät omana tietonasi.


Voiko MyAgentin työntekijä vastaanottaa puheluita eri sidosryhmiltäni kuten asiakkailta, toimeksiantajilta tai työntekijöiltä?


Kyllä. Työntekijämme voi ottaa puheluita vastaan, kun hänelle annetaan selvät toimintaohjeet kuinka menetellä ja valtuudet vastaanottaa puheluita. Tämän lisäksi hän voi itse kontaktoida uusia asiakkaita tai muita sidosryhmiä.


Voiko MyAgentin työntekijä hallinnoida sähköposteja puolestani?


Kyllä. Voit antaa MyAgentin työntekijälle pääsyn sähköpostiisi. Vaihtoehtoisesti voit käyttää LastPass -palvelua, jolloin tunnukset ja salasanat pysyvät omana tietonasi.


Pystyykö MyAgentin työntekijä muokkaamaan ja luomaan presentaatioita?


Kyllä. Kaikki työntekijämme ovat käyneet korkeakouluopintoja ja heillä on kokemusta presentaatioiden luomisesta. He ovat taitavia käyttämään Microsoft Office -ohjelmia ja osaavat luoda tyylikkäitä presentaatioita.


Voiko MyAgentin työntekijä huolehtia yritykseni kirjanpidosta?


Valitettavasti ei. Kirjanpito on erityisosaamista, joka vaatii siihen koulutetun henkilön. Työntekijäsi voi kuitenkin suorittaa puolestasi palveluiden vertailua, ja kilpailuttaa puolestasi kirjanpitopalvelut.


Voiko MyAgentin työntekijäni vaihtua?


Pyrimme pitämään saman osaajan sinulla niin kauan kuin mahdollista. Työntekijöillämme on kuukauden irtisanomisaika, ja sinä saat aina tiedon hyvissä ajoin, jos työntekijäsi on vaihtumassa.


Palvelun käyttö



Miten aloitan MyAgentin käytön?


Jätä yhteystietosi sivumme yhteydenottolomakkeeseen. Vaihtoehtoisesti voit ottaa suoraan yhteyttä asiakaspalvelunumeroomme tai tiimiimme. Kartoitamme tilanteesi ja tarpeesi yhdessä ja luomme ulkoistamissuunnitelman. Suunnitelman pohjalta tarjoamme sinulle sopivimman ratkaisun ja resurssit käyttöösi.


Voinko tehdä muutoksia valittuun ratkaisuun koska vain?


Palvelu ei sido jatkuvaan tilaukseen. Muutoksia voimme tehdä aina tarvittaessa. Voit joustavasti muuttaa MyAgentin työntekijän työmäärää ja ratkaisuasi jokaiselle kuukauden tilausjaksolle erikseen.


Kuinka nopeasti voin aloittaa ulkoistamisen?


Nopeimmillaan voit saada MyAgentin käyttöösi jo seuraavana päivänä. Meille on kuitenkin tärkeää tarjota sinulle korkealaatuista palvelua ja mahdollisimman sopivat resurssit käyttöösi, mikä voi tarvittaessa pitkittää palvelun käyttöönottoa.


Miten toimia jos MyAgentin työntekijä ei suoriudu työtehtävistään?


Olkaa ensisijaisesti yhteydessä omaan MyAgentin yhteyshenkilöönne, jonka kanssa olette tehneet ulkoistamissuunnitelman. Kiireisimmissä tapauksissa voitte olla myös yhteydessä asiakastukeen support@myagent.fi tai asiakaspalvelunumeroomme. Pyrimme selvittämään ongelmatilanteet hyvin nopeasti yhteistyössä. Palvelun aloittaessa tarjoamme myös ensimmäisen viikon ajaksi riskittömän tyytyväisyystakuun.


Miten menetellä jos MyAgentin työntekijäni sairastuu?


Sairaustapauksissa hoidamme työntekijällesi sijaisen. Ilmoitamme sinulle välittömästi sairaustapauksen yllättäessä ja sijaistava työntekijä on tämän jälkeen sinuun yhteydessä.

Miten tilauksen laskutus hoidetaan?


Lähetämme laskun sähköpostilla tai verkkolaskuna pian tilauksen alkamisesta. Jos keskeytät palvelun viikon tyytyväisyystakuun puitteissa, on lasku aiheeton.


Mikä on tilauksen laskutuskausi?


Laskutuskausi alkaa aina siitä päivästä, minkä haluat palvelun alkamisajankohdaksi. Laskutuskausi on kuukauden kerrallaan tästä hetkestä eteenpäin. Tilausten yhteydessä on valittu tietty tuntimäärä assistenttityölle. Tilausjakso voi kestää alle kuukauden tilanteessa, jossa tilatun paketin tunnit loppuvat ja asiakas haluaa uuden paketin alkavan saman tien edellisten tuntien loputtua. Räätälöimme ratkaisujamme myös pidempiaikaisiksi asiakkaamme tarpeen mukaan.


Mikä on tilauksen irtisanomisaika?


Tilaus tulee peruuttaa vähintään 7 vuorokautta ennen kyseisen tilausjakson (1 kk) päättymistä.


Jatkuuko tilaukseni automaattisesti?


Tilaukset ovat aina lähtökohtaisesti automaattisesti jatkuvia. Olemme kuitenkin aina yhteydessä ennen kuin uusi tilausjakso alkaa. Sopimuksen mukaan voimme myös tehdä pidempiaikaisen määräaikaisen sopimuksen.


Voinko jättää palvelun tauolle jos itse olen vaikkapa lomalla?


Kyllä. Voit pysäyttää tilauksen tilausjakson päätyttyä haluamallesi ajanjaksolle ja sopia päivämäärän tilauksen jatkumisesta. Tästä järjestelystä tulee ilmoittaa vähintään 7 vuorokautta ennen tilausjakson (kuukausi) päättymistä.

Ota meihin yhteyttä niin katsotaan kuinka voimme olla avuksi.


Ota yhteyttä